Thursday 12 July 2012

Rindu Sangat2

Assalamualaikum..

Hi readers and viewers! Malam ni aku nak post tentang perasaan yang melanda diri aku sekarang, aku nak cakap aku rindukan seseorang sekarang. Sangat2 merindui dia, tapi bila kenangkan balik kesalahan dia tadi, aku jadi takut untuk kembali pada dia, cukuplah dia sakiti aku dulu. Aku tak mampu sebenarnya, aku takut beri muka lagi, aku takut dia gunakan benda tu untuk ugut aku, ia kelemahan aku. Aku tak boleh, biarlah aku sakit sekarang dari aku sakit sikit2 lama2 hati aku jadi begitu parah.

Kepada awak :

Awak kalau lah awak tahu apa perasaan saya sekarang, tentu awak akan rasa terharu sangat. Saya sangat rindukan awak tahu tak? Saya rindu nak dengar suara awak, rindu nak borak2 dengan awak, rindu nak gurau2 dengan awak. Tapi kerana ingatkan balik apa dah jadi, saya jadi marah dan lupakan perasaan rindu tu, Saya tertanya2 kenapa awak sanggup buat saya macam tu? kenapa 'tut' dia tanpa pengetahuan saya? 'tut' bukan lucah ye kawan2(hehehe). Kenapa awak buat semua tu tanpa pengetahuan saya? Sedangkan awak kata, awak tak nak ambil tahu pasal dia. Di situ saya dah nampak awak sendiri nak berkawan dengan dia juga, if awak nak bagitahu awal2, saya taknak awak buat senyap2 tapi kalau awak nak kawan dengan dia, tolong lepaskan saya, sebab saya sakit awak buat macam tu. Maafkan saya awak sebab terpaksa buat keputusan macam ni. Awak sakit? Awak salahkan saya? Saya tak berperikemanusiaan? Kalau awak nak tahu, saya tersangat2 sakit, tapi saya terpaksa buat demi hati saya juga awak. Cukuplah ye awak, jangan lagi ganggu hidup saya. Kita separate cara baik, find your own life. Good luck what you do dear. I LOVE YOU AND MISS YOU. :')


Aku sangat2 rindukan dia. Thanks awak beri saya kebahagiaan walaupun seketika. :)


I always thinking whether
you are really love me or not? 

Good night readers and viewers. SAR here!

No comments:

Post a Comment