Sunday 29 July 2012

Alhamdulillah

Tadi aku dah menduduki common test bagi subject MAF320 dan FAR300. Bagi aku far mo easy than maf, but apa2 pun aku dah cuba yang terbaik, aku harap aku dapat markah yang baik, untuk carry mark aku juga, takut aku weyh.

Tadi aku berbuka puasa dengan housemate aku kat Madam Lim's, patutnya nak makan Nando's, tapi dah penuh, so kami makan kat Madam Lim's je lah. Makan nasi apa ntah tadi tu nan fresh orange, alaaa gambar dalam hp nanti aku masukkan, hahahaha.

Pastu aku beli seluar jeans baru,memandangkan aku seluar jeans sangat2 lah limited edition, aku beli lah tadi, lagi pun sekarang kan tengah sale, hahaha tu yang aku beli tu, murah lah jugak :)

Esok aku ada test lagi, test Taxation, aku harap test ni easy macam quiz yang selalu aku buat dalam kelas. Amin. So, selamat menjalani Ibadah puasa dan buat yang terbaik dalam bulan yang mulia ini.

:)

No comments:

Post a Comment