Tuesday 31 July 2012

3 August 2012 ??

Salam satu Malaysia. Guess what ? Okay actually 3rd August 2012 adalah tarikh di mana aku tak sabar2 nak meet my besties kat Melaka. Aku dah lama nak berbuka puasa bersama2 dia. Sahur sama2 dah, tapi berbuka sama2 belum. So please, aku harap tarikh tu tak kan ada aral lah untuk aku keluar. Amin. Perancangan pada tarikh hari tu, kami nak masak makanan bersama2 ketika berbuka puasa nanti. Selepas berbuka nanti, kami nak rehat2, selepas itu kami proceed buat BEL assignment sama2. Selepas dah sakit kepala buat assignment nak layan karoot komedia X kat youtube. Selepas itu, aku nak transfer gambar, sebab gambar DSLR aku semua dah musnah hilang takda nyawa. haha sebab malas citer, buat sakit jantung!

Esoknya bergerak seawal berapa pagi entah, kami nak g town, pastu check in hotel. Pastu letak barang semua, rehat kejap. Jalan2 tangkap gambar(tengah puasa ni) hahaha. Dah rasa letih, rehat lah. Sebab lepas tu kami nak meet kawan kami yang kami kenal dalm FB. Untuk kali pertama dan bersama2 berbuka puasa. Tempat? Rahsia! Tunggu next entri. Dah berbuka plan nak tengok wayang, tengok lah macam mana. Lepas tu tak tahu. Tunggu apa akan berlaku okay? Hehehe..

Esok nya, aku pun balik lah ke KL..untuk teruskan study sampai lah aku balik Sabah cuti raya. THE END! :)

Aku miss giler kat SAHABAT AKU!!!
I love the way you care about me, care about my family and my future.
Thanks dear! :)

Aku tak kisah orang tak tahu apa status kita, aku tak kisah orang pandang serong kat kita, sebab hati kita tahu siapa kita. Kita jaga antara satu sama lain. Bila awak dah nak kahwin, saya tetap akan jadi sahabat awak! macam tu juga saya! saya sayangkan awk sahabat. awak selalu ada dengan saya waktu susah dan senang. No matter what happen after this, saya akan jaga tali persahabatan kita. Saya tak kisah orang nampak saya kasar, tapi awak nampak di mana lembutnya saya kan awak? awak kenal saya dari orang lain. Awak pernah tidur dengan saya, satu katil satu bantal semasa saya sedang nazak kan? Hahaha. Family saya pun kenal awak, dan awak pernah jumpa family saya. Mama saya cakap kalau nak berkawan, berkawan lah baik2. Ye! saya akan pegang kata2 mak saya!! TERIMA KASIH SEBAB SELALU TOLONG SAYA DARI SEGI PEMBELAJARAN MAHUPUN SOCIAL LIFE! :)


Jumaat aku Test Law pulak..serabut otak aku..!! arghh!
K lah good night :)

Di landa tekanan, hahaha

No comments:

Post a Comment