Wednesday 4 July 2012

Nisfu Sya'ban

Assalamualaikum...

Memandangkan malam ini adalah malam nifsu sya'ban di sini saya ingin memohon sejuta atau sebanyak yang boleh kemaafan jikalau saya ada melukai hati sesiapa sama ada di dalam post saya ke, di luar ke, kata2 saya ke dan sama waktu dengannya. Marilah kita mulakan hidup baru dengan buku baru, kumpul segala amalan2 baik untuk dijadikan bekal kita di Akhirat kelak. Semoga buku baru kita lebih baik dari yang lama. Marilah kita sama2 berpuasa pada esok hari untuk terima lagi keberkatan dari-Nya. Amin


Okay enough for that, now I want to tell you all about my new sem. Arghh!! terrible..!! This new sem aku busy sangat2 sebab kena buat assignment tu lah, di mana dengan quiz la.. Test la..dan macam2 lagi..Esok je aku dah ada 2 quizzes dan submit assignment. Next day, aku ada presentation, just short presentation but a bit tough. Still searching what topic that I want to present.

Btw, I already cut my hair!! Oh great!! haha..nak kena marah dengan my mom lah karang ni. Bukan pe, aku dah semakin berserabut dengan rambut aku yang asyik jatuh kat dahi dan tambahan kerana stress dengan study! haha..sekarang aku rasa ringan dan senang untuk diuruskan. Selain itu, wah!! ayat BM tu!! aku leh jimat syampu!! wakaka buruk giler perangai.

Okay thats all... Night!!



Do the right thing but always
remember what you did 

No comments:

Post a Comment