Thursday 5 July 2012

Good Morning!

Assalamualaikum..

Semoga pagi ini menceriakan lagi suasana anda2 semua..Hari ni aku nak post sesuatu about my buddy...U all tentu da bosan kan, tak pelah aku nak tulis gak!!hahahaha...


My best buddy!


Dia adalah sahabat dunia dan akhirat saya! Ke mana ada dia, pasti ada saya dan di mana ada saya pasti ada dia! We like a twins! This sem kami busy so tak dapat nak hang sama2 sangat. Ni gambar masa kita orang gi TS, jalan2 sebelum busy dengan semester baru kan. So itu je lah...


Take a picture! - Berjaya Times Square

Before berbuka puasa, Dia temankan saya berbuka
di KFC and DIA BELANJA!!



Masa jemput dia kat TBS, then lepak
Dunkin' Donut


Saya syg awk sahabat!


Okay nak off dah, pukul 10 pagi ni ada quiz for LAW346 and kul 12 ada quiz for FAR300. Wish me luck guys!



Yes! That's me..so what's your problem?
Being a real person dude!


No comments:

Post a Comment