Tuesday 10 July 2012

Perasaan??

Assalamualaikum..

Hari ni aku nak update tentang perasaan, orang jenis aku. Aku mudah sayangkan seseorang tapi aku bukan orang yang mudah jatuh cinta pada seseorang. It takes 100 times to love someone, sedangkan hati aku pada-Nya belum lagi kukuh ini kan lagi pada manusia. Layak kah aku untuk merasakan cinta? Sedangkan cinta aku bukan lah utuh.

Tapi bila aku jatuh cinta, aku mampu berikan sinar kebahagiaan di wajahnya, bila aku jatuh cinta, aku akan jaga dia seperti mana aku jaga diri aku sendiri, bila aku jatuh cinta, aku akan pastikan dia labuhkan cintanya pada yang Esa. Bila aku jatuh cinta, aku akan jadi setia, walaupun aku nakal, tapi orang2 yang rapat dengan aku tahu aku macam mana.


Awak, bila awak dapat curi hati saya, tolong jaga ia elok2, sayangi dia macam mana awak sayangi hati awak. Dan bila saya ada melakukan kesalahan silalah maafkan saya dan tegur saya, sebab saya manusia yang khilaf tak terlepas dari melakukan kesalahan.
Love need a trust and trust need a loyal person. 
And loyak person deserve to get a better person 

No comments:

Post a Comment