Friday 27 July 2012

Forever Alone :'(

Assalamualaikum..

Hi viewers and readers, hari ni saya nak update pasal 'forever alone'. Nak tahu kenapa? Sebab sejak bermula puasa Ramadhan, saya selalu berbuka sorang2, sedih kan, takda kawan, tadi pun berbuka sorang2. Cuma semalam dengan adik2 angkat saya. Puasa pertama dan kedua dengan family sedara kat KL ni. Hahaha, dah tu, hari2 berikutnya sorang2. Saya tak berpeluang lagi berbuka puasa dengan sahabat saya. Sedih sangat!!


Tapi! Jumaat - Ahad minggu depan 3hb-5hb saya akan turun ke Melaka sebab nak berbuka puasa dengan kawan2 baru saya dan sahabat saya! Tunggu dan lihat lah kemunculan entri terbaru dari saya. Wakakaka. Tak sabar2 rasanya nak datang sana, semoga takda aral lah untuk turun sana, sedih lah saya kalau tak jadi, dah janji dengan kawan2 tahu! Tapi saya yakin pasti jadi. Insya-ALLAH. Tempat untuk berbuka puasa adalah rahsia, tunggu lah gambar2 kitaorang nanti. Hehe :p

Viewers and Readers, start ahad, isnin, selasa dan jumaat saya akan menduduki COMMON TEST dari UITM. Tolong doakan saya dapat jawab dengan baik ye, Azam saya kali ni nak naikkan semula pointer saya seperti Sem 2. Saya nak naik melonjak sebab saya tinggal lagi untuk beberapa bulan je study, dah nak graduate. huhu. Harap2 dapat continue dalam bidang yang sama untuk DEGREE nanti! Amin!. Course saya professional, takut je pointer saya tak melayakkan saya untuk meneruskan bidang tu dalam degree nanti. :(
Apa2 pun rezeki semua di Tangan ALLAH. Jika dia nak saya masih dalam bidang yang sama, Alhamdulilah, kalau tak? Mungkin ada yang lebih baik untuk saya.

Kepada sahabat saya, awak terima kasih sebab selalu ada susah dan senang saya. Terima kasih sebab cuba memahami saya, walaupun saya ni sukar untuk difahami, terima kasih selalu ada untuk saya. Terima kasih sangat2 awak! Saya sayang awak tau! Rindu pulak tu!! Saya tak bagi awak turun KL hari ni sebab saya nak awak fokus pada study awak juga, sebab awak kan akhir semester dah. Lagi pula minggu ni saya busy dengan test, takut tak terlayan awak, hehe..maaf..lagipun awak kan tengah 'kering' tu, taknak lah turun okay?
Pape pun doakan yang terbaik untuk saya minggu ni dan untuk kita ye awak? Thanxx awak! :')

No matter happen for the future,
we still together until our death! 

No comments:

Post a Comment