Saturday 14 April 2012

Working!!!!!!!!!!!!

Hi peeps!
Dah lama x update blog, busy kerja lol..hehe..hari ini hari ketiga aku, fun kerja aku cuma penat sedikit lah, aku buat macam ni pun sebab nak latih diri aku sebab 2 bulan cuti aku takut otak aku jem and aku takut asyik tidur kat rumah aku susah nak bangun nanti. Bila start kelas nanti takda lah aku susah nak bangun kan, sebab aku dah biasa pergi kerja kan, hehe..

:)


Ready to work!

Hehe, aku dengan bangga nya nak pergi kerja..haha..esok aku kerja full pulak, hehe hebat kan? Takpa aku yang pilih..hehe..department aku semua fun lagi pula supervisor aku sporting suruh aku pilih shift sendiri dengan off day sendiri. Best kan? hehe so far keje okay but a little bit bosan lak..hahaha..sebab takda kerja sangat, bila stok sampai baru kau mati...haha...aduii tak tahu mo post apa lagi..hehehe..ada story best nanti aku story lah..sejuk pula bilik aku..tangan kaku..air-con depan2 mata..aduiiii...hahaa

No comments:

Post a Comment