Tuesday 10 April 2012

Kerja!!!Kerja!!!Kerja!!!

Work???

Okay guys, start Khamis ni aku dah start kerja dengan my friends. Misi utama adalah nak beli barang2 kamera aku. Semakin hari semakin aku diracun dengan rakan2 photog yang lain untuk beli ini beli itu. Aishh bak kata kawan aku kat Jepun " skin kalau dah masuk bidang ni, kalau poket rabak tu perkara biasa" haha betul kata dia. Adoii..macam mana aku dah mula addict dengan bidang ni walaupun aku takda basic semua tu, aku belajar dari kawan2 aku dan banyak belajar sendiri. Ikut banyak group dalam FB hangout dengan kawan2 aku. So, kawan2 aku jadi mangsa. Semua dah jadi talent aku, lelaki pun ada. tapi sorang je..aisyhh..susah ni..dia pandai wat gaya cuma dia kurus je..so kepada Eddie tu sila lah makan banyak2 Eddie baru hensem! :)

Kepada talent2 perempuan anda harus jaga penampilan anda hehe..nanti korang juga bangga dengan diri korang..aku cuma menumpang gambar korang je dan dapat juga tengok hasil aku shoot kan? hehe..

Eh, dah melalut ni, okay2 aku dah start keje so nampaknye lagi busy lah saya ye..aku harap aku dapat capai apa aku nak tu..yeah2!! semua pakaian dah siap dah ready nak pergi kerja. Ni 1st time aku kerja sana, kalau ada orang benci aku tu aku tak suka, harap2 ramai suka kawan dengan aku yang gila sengal janganlah ada yang tak puas hati dengan aku..harap2 sangat. Niat aku cuma nak kerja je tau..tak nak cari gaduh..:)

Comel tak aku? :p

Okay enough lah pasal post ni..post cerita lain pulak :)

No comments:

Post a Comment