Wednesday 11 April 2012

HANGOUT??????????????????

Hi guys,

Post kali ni bertajuk hangout..hehe sebab aku cakap macam tu? Rabu lepas aku keluar dengan rakan sekolah aku dulu merangkap kawan baik aku juga. :)

Kami cuma jalan berdua je, shoot bersama, mula2 kami pergi shopping complex..tapi takda yang menarik sangat, mungkin kerana faktor umur, kitaorang dah mula muak dan tak tahu nak ke mana sebenarnya. Nak kata nak buat macam dulu takda ramai kawan sangat, so we all decide just window shopping and aku ada shopping untuk beberapa baju...:)


Kat Centre Point Sabah


This is my friend..:) shopping time

Ini adalah baju2 yang aku beli masa keluar hari tu .........


Baju ni aku dah pernah pakai, hehe...

Macam budak2..hehe..

Like this style so simple for me :)

Ok tu je yang aku mampu beli, sekarang ni aku more wear a T-shirt sebab comfortable je aku rasa, baju2 yang crowded2 ni aku dah jarang pakai, better pakai T-shirt je..

So, selepas pergi CP aku dengan aku pergi lepak dekat pe ntah nama dia tu, macam kira Dato Keramat nye tempat lah..ada lukisan graviti semua tu..bawah nilah gambar2 tu.....

Tudia melompat macam apa entah..hehe mampu SMILE GITU

Style plak member aku ni jump

Posing jap..huhu



Gambar ni x elok pulak bila di upload,
masalah line kut..nanti akan di repair


tak tahu kenapa pic jadi gini..haha

Okay enough for today, best kut jalan2..ada lagi gambar masa kat waterfront nanti malam aku continue lagi..bye guys...:P

No comments:

Post a Comment