Monday 16 April 2012

Renew Lesen :)

Hi guys, alhamdulillah aku dah pun renew lesen P aku ke lesen penuh dah. Memandangkan lesen sekarang mati ikut tarikh lahir aku buat 2 tahun senang sedikit kot. So akan mati tahun 2015. Tadi aku hantar mom aku pergi kerja so aku akan bawa kereta untuk pergi kerja jap lagi. Hari ni shift aku after, so aku nak rehat kan minda aku dulu, sebab semalam aku full shift! Letih teramat sangat, bukan letih apa, letih sebab kebosanan huhu. Malam customer tak berapa nak ramai, apa2 pun aku lega hati sebab dah renew lesen aku. Hehe..


Muka bangga sebelum bertolak :P

Serius kan? hahaha..besa lah bro..muka kena serius.
Ni tengah tunggu mem besar masuk kereta.

Muka tak sabar renew Lesen.

Berani mati je lah aku ni beberapa hari ni bawa kereta Lesen dah mati. Hahahhahahaha..terpaksa lah weyh kalau tak nak minta adik beradik aku tolong? Dorang pun masing2 busy nan kerja dorang, abah aku pulak outstation so nak tak nak kena buat sendiri, hihihi..so pas update blog ni aku nak tido jap letih pula badan ni. :p

bye peeps.

No comments:

Post a Comment