Wednesday 25 April 2012

Plan???

Hi guys, dah lama aku x on9 kan..hehe..busy yang teramat sangat dan penat. Kali ni aku larat pulak nak on9, so aku update lah blog aku. Nak cerita baru terlalu banyak kot, so nak citer pe ek? Okay just nak gitau off day nanti aku nan kawan aku nak gi photoshot dah lama tak pegang kamera ni jadi gatal tangan aku.

Rindu sahabat saya :')

Sahabat maafkan saya jarang contact kamu, saya busy teramat sangat, tapi jangan risau nanti saya dah balik KL kte hangout together okay, tengok wayang macam selalu, lepak2, shopping barang sama2. Hehe dan paling penting jadi model saya okay, dont worry after this saya angkat speedlite so saya buat studio di rumah sewa saya dengan beli softbox, hehe pelan2 kumpul duit ya, saya minat portrait dan macro hehe.

Miss you friend :)

Good Night, nantok dah.

No comments:

Post a Comment