Tuesday 6 December 2011

Kosong????

Hi Bloggie, dah lama x update blog aku. Busy yang amat teruk dan kadang2 cepat letih sampai study pun dah takda masa. Tujuan aku update blog, sebab aku nak luahkn perasaan yang terbuku di dalam dada aku ni. Aku terlalu bingung,blur,kosong,??? dan etc. Aku tak tahu apa patut aku lakukan, aku sayangkan dia, aku nak jaga dia sampai lah saat dia jumpa orang yang betul2 dapat ganti tempat orang yang dia cintai sangat tu.

Untuk dia,

Please forgive me, sebab aku delete gambar2 dia dalam laptop kau. Tapi aku tahu kau ada simpan copy dia, aku tak nak kau terus upset. Sebab tu aku benci untuk jujur pada kau, aku tahu kau susah nak terima kenyataan dan kau perlukan masa yang agak panjang untuk melupakan kesedihan kau sikit2. Tapi aku tahu, selagi aku tak buat perkara tu, kau akan main dengan bayang2 kau sendiri, aku dah tak peduli kau nak marah aku atau benci kau sebab aku rasa, apa yang aku lakukan ni ada sebab yang baik untuk diri kau dan juga kesihatan kau. Kau akan jauh dengan aku, dan aku tak leh nampak kau, jika kau selalu ada disisi aku, aku akan jaga kau kawan. Seriously beberapa hari kita gaduh ni, aku memang sakit sangat2 lagi2 bila kau tikam aku dari belakang sebab aku tak jujur dengan kau juga. But for me, aku tunggu kau tanya aku keadaan yang sebenar yang berlaku, tapi kau ambik langkah pendek dan kau hancuskan hati aku kawan. Padahal niat aku cuma baik, takda nak menyakiti kau atau permainkan kau. Aku cuma nak jaga kau, aku cuma nak jaga kau, aku nak jaga kau. Sumpah! aku perlukan masa untuk mempercayai kau lagi. Susah untuk aku terima semua ni, sebab selama kita bersahabat aku tak pernah buat apa yang kau dah buat pada aku. Tapi honestly aku sangat sayangkan kau kawan, sangat2.


Aku nak minta maaf sangat2 sebab tak boleh jadi sahabat yang berguna untuk kau. Aku sakiti kau dari segi fizikal, aku rasa menyesal dan sangat2 bersalah. Aku tahu kau sakit kena pukul dan sepak terajang dari aku. Aku happy kau kesakitan masa tu, aku sepak kau macam bola, aku pijak kau, aku hentak kau, aku tumbuk kau. Tapi kau tak membalas, sumpah sangat2 sampai saat ini, air mata kau tak berhenti jatuh, ingat balik peristiwa 4/12/2011. Sangat malang bagi kau kan? Maafkan aku. Maafkan aku sebab lukai kau, saat aku bubuhkan ubat pada badan kau, aku nangis sebab selama ni aku sayang kau,aku lindungi kau, tapi kali ni aku lukai kau, masa aku bawa pisau tu, aku memang dah gila kawan, sebab aku dah temper sangat2. Tapi aku janji itu first and last aku lakukan kau macam binatang.

Aku dah bagi kau last chance kan, aku bagi, aku nak kau betulkan apa yang tak betul sama macam aku. Aku takkan tinggalkan kau macam mana sahabat baik aku dah pergi tinggalkan kita semua. Aku akan take over tanggungjawab tu. Kau akan ku jaga sampai bila2. Aku sayang kau sahabat, sangat2 sayang. Tq sebab hari ini kau cuci baju aku untuk pertama kalinya. Dan pertama kalinya kau tidur dulu sebelum aku. Tak sanggup aku ank kejutkan kau untuk study sama2. Aku nak kau dapat rehat yang cukup, tinggal lagi beberapa jam untuk kau balik ke kampus kau. Ingat bila kau dah sampai sana, ingat aku disini, aku akan jaga kau, aku takkan tinggalkan kau, bila2 masa kau perlukan aku just cari aku, 24jam aku ada untuk kau. Kau sekarang amat memerlukan seseorang yang kau trust. AKU AKAN JAGA KAU MACAM MANA DIA JAGA KAU YE MY BFF!!!!! Aku sedih sebab kau nangis tengok gambar dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Aku tak boleh lihat kau terus2 macam ni, aku terpaksa ambik langkah untuk delete, jangan terus2 marah aku sebab aku delete aku cuma taknak kau jadi lebih teruk, aku sayang kau, aku nak kau tumpu study. Aku janji cuti sem aku bawa kau jalan2 tenangkan fikiran okey. Kali ini kita pergi Langkawi ye sayang. Aku sayang kau tahu tak kawan??? :'(((


Ya Allah, lindungi sahabat aku ini di mana saja dia berada, tabahkan hatinya. Ampunkn segala dosa2ku dan dosa2nya. Teguhkan Imannya dalam agamamu. Jangan kau ambil dia jika dia belum sempat membalas jasa kedua orang tuanya. Dan jaga kau ambil aku sebelum aku belum lihat dia gembira disisi orang yang dia kasihi dan cintai. Ya Allah, aku mohon pada mu Ya Rabb...sentiasa ada disisinya ya Allah seperti mana aku selalu berdoa kepadaMu. Ya Allah kuatkan hatinya,kuatkan dirinya untuk tempuh segala dugaan yang Engkau berikan. Amin Ya Rabbal Al-amin.


Aku sayang kau sangat2, macam mana pun layanan aku terhadap kau, aku sayang kau. Ingat aku! jangan buat lagi kesalahan yang sama. Dan maafkan aku juga kawan..maafkan aku tipu kau..maafkan aku sebab tak bagitahu kau awal2 aku cuma taknak kau sedih. Kau Milik Aku Selamanya Sahabat. Aku akn jaga kau sampai kau jumpa orang yang boleh ganti tempat dia di hati kau.



mood : AKU MENYESAL,SEDIH,PASRAH,BUNTU,SERBA SALAH,TERHUTANG BUDI DAN SEBAGAINYA. TQ SEBAB KAU IKHLAS TERIMA AKU JADI KAWAN KAU. SELAMAT MALAM. :'(((((

No comments:

Post a Comment